Partner
Maakt uw organisatie al optimaal gebruik van onze software en bent u klaar om vervolgstappen te zetten en de nieuwste ontwikkelingen door te voeren? Dan past het Partner pakket bij uw organisatie. Met dit pakket laat u zich regelmatig bijpraten over ontwikkeling en krijgt u extra aandacht op het gebied van dienstverlening.
De onderstaande services zijn een extra aanvulling op de algemene hulp
Servicedesk + (5)
Maak gebruik van vijf servicedesk + tickets per jaar. Deze tickets bieden u aanvullende services waarin u vragen kunt stellen en informatie kunt krijgen over de werking van onze software. Één ticket staat gelijk aan een digitaal gesprek van een uur.
Release-update
Tijdens deze 4-wekelijkse interactieve webinar delen wij de laatste updates en ontwikkelingen binnen onze producten. Bijvoorbeeld nieuwe technische functionaliteiten. Webinar gemist? Geen probleem, stuur ons een e-mail en u krijgt een link.
Gebruikers events
Voor verschillende gebruikersgroepen organiseren we aparte gebruikersdagen. We lichten actuele thema's uit en bespreken ho P8 hierin kan ondersteunen. Daarnaast bespreken we vernieuwingen en geven we invulling aan de roadmap.
Consultancy Basic
Met dit pakket krijgt u een strippenkaart met 20 consultancy uren per jaar. Afhankelijk van uw behoefte kunnen er (digitaal of op locatie) technische, functionele of business consults worden ingepland. Één keer per kwartaal krijgt u een rapportage.
Security update
Onze security consultant verzorgt twee keer per jaar een sessie waarbij we alle veranderingen omtrent beveiliging bespreken. We bespreken de belangrijkste veranderingen en updates die we hebben aangebracht om de veiligheid en integriteit van ons systeem te waarborgen
Archief update
Één keer per jaar verzorgen wij voor u een archiefupdate. Tijdens deze webinar houden we u op de hoogte te houden van de nieuwste updates en verbeteringen m.b.t. het archief, zodat gebruikers op de hoogte zijn van de meest effectieve manier om toegang te krijgen tot de archiefgegevens.