Op maat

Passen de pakketten niet bij uw organisatie of heeft u specifieke wensen? Dan is er de optie om voor een pakket op maat te kiezen. Dit geldt ook wanneer uw organisatie de basis al onder controle heeft. Bekijk de onderdelen van ieder pakket en maak zo een selectie van de onderdelen die u belangrijk vindt.

De onderstaande services zijn een extra aanvulling op de algemene hulp

Servicedesk + (2)

Maak gebruik van vijf servicedesk + tickets per jaar. Deze tickets bieden u aanvullende services waarin u vragen kunt stellen en informatie kunt krijgen over de werking van onze software. Één ticket staat gelijk aan een digitaal gesprek van een uur.

Release-update

Tijdens deze 4-wekelijkse interactieve webinar delen wij de laatste updates en ontwikkelingen binnen onze producten. Bijvoorbeeld nieuwe technische functionaliteiten. Webinar gemist? Geen probleem, stuur ons een e-mail en u krijgt een link.

Gebruikers events

Voor verschillende gebruikersgroepen organiseren we aparte gebruikersdagen. We lichten actuele thema's uit en bespreken ho P8 hierin kan ondersteunen. Daarnaast bespreken we vernieuwingen en geven we invulling aan de roadmap.

Meer weten?

Laat hieronder uw gegevens of vraag achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op

P8 Software, gespecialiseerd in grond- en vastgoedbeheer. softwareoplossingen